حقایق ناشناخته در مورد قیمت طراحی سایت

Wiki Article

​​​​​​​در ساخت سایت فروشگاهی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

آموزش و پشتیبانی رایگان ما به صورت آنلاین و تلفنی، پاسخگوی تمام سوالات و مشکلات شما هستیم. به‌صرفه‌ترین تعرفه‌های پرتال بر اساس امکانات و پشتیبانی، به‌صرفه‌ترین و کامل‌ترین پیشنهاد ممکن است.

نماد اعتماد الکترونیکی چیست و چگونه می توانم آن را فعال کنم؟

تیم تعمیر و نگهداری ما برای اطمینان از عملکرد بهینه وب سایت، به کار خود در پشت صحنه ادامه خواهد داد، تا درصورت بروز هرگونه مشکل آن همان لحظه رفع نماید.

عضویت آسان کاربران در سایت و همچنین ایجاد سطوح دسترسی برای کاربران مختلف

قیمت سایت فروشگاه اینترنتی، قیمت یک وب سایت فروشگاهی بستگی به مواردی مختلفی می تواند داشته باشد، به عنوان مثال این که سایت فروشگاه برروی چه بستری ساخته شود، چه تعداد محصولی را با چه ویژگی هایی قرار است که نمایش دهد، و چه آیتم هایی با توجه به نوع نیاز مشتری قرار است که به وب سایت فروشگاهی اضافه شود، جهت استعلام قیمت می توانید از طریق لینک زیر تماس بگیرید.

سایت فروشگاهی شما ویترین کسب و کارتان خواهد بود و شما باید تمام اصول و استانداردهای لازم را برای آن در نظر بگیرید.

امروزه دیگر طراحی سایت استاتیک نمی تواند نیاز کسب و کارها را برطرف سازد زیرا برای هر تغییر جزیی باید منتظر انجام تغییرات توسط طراح سایت بود.

پرتال نرم افزاری تحت وب است که توسعه آن‌ متوقف نمی شود و هم‌زمان با افزایش مخاطبان، پرتال از امکانات پیشرفته‌تری برخوردار خواهد ادامه مطلب شد و تمامی کاربران مشترک پرتال می توانند از این امکانات در کنار پشتیبانی شبانه روزی (بدون هیچ کلیک کنید هزینه اضافه‌ای) بهره‌مند شوند. برای پشتیبانی باید هزینه پرداخت شود؟ در پرتال پشتیبانی رایگان میباشد و شما هزینه ای برای پشتیبانی و مشاوره پرداخت نمی‌کنید. تفاوت سایت ساز ها و فروشگاه ساز ها در چیست؟ تفاوت سایت ساز ها و فروشگاه ساز ها در هسته نرم افزار و تکنولوژی های مورد استفاده، امکانات، ویژگی ها، توسعه و به روز رسانی نرم افزاری و پشتیبانی به مشترکین است. پرتال یک فضای محدود طراحی سایت است؟ متاسفانه اغلب سایت ساز ها و فروشگاه ساز های موجود محدود می باشند ولی پرتال کاملا پویا و به صورت شبانه روزی در حال توسعه می باشد و در صورتی که امکان خاصی مدنظر شما باشد، پس از بررسی و تایید به نرم افزار خود اضافه می کند. برای قالب هزینه ای دریافت میشود؟ در تمامی سیستم ها طراحی و استفاده از قالب جدید، باز طراحی قالب و... شامل هزینه می باشد ولی در پرتال هزینه برای قالب‌ پرداخت نمی کنید و در هر زمانی می توانید قالب وب‌سایت خود را به قالب های جدید توضیحات بیشتر پرتال تغییر دهید. آیا در پرتال امکان استفاده از قالب اختصاصی فراهم است؟ بله، امکان طراحی قالب توسط تیم ما یا برون سپاری به مجموعه دیگر فراهم است.

البته بیشتر سوالات در حوزه افزایش درآمد و سودآوری خواهد بود که در این زمینه این عزیزان را به صفحه “خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت” هدایت خواهیم کرد.

هر قسمتی از وب سایت خودتان را با یک کلیک تغییر دهید و بدون محدودیت ظاهر سایت را تغییر دهید.

(برای ورود به این وب سایت باید از فیلتر شکن استفاده نمایید.)

طراحی این سایت ها باید به گونه ای کلیک کنید باشد که مهمترین اهداف مورد درخواست را در نظر بگیرد و تمام نیازهای مربوط به آن را برطرف نماید.

تیم تضمین کیفیت ما قبل از تاریخ راه اندازی ، یک آزمایش کامل بر روی وب سایت فروشگاهی شما انجام می دهد سپس بعد از تایید از وب سایت شما رونمایی خواهد شد.

Report this wiki page